lauantai 28. heinäkuuta 2007

Kuka tämän festivaalin maksaa?

Varmasti mukavat festivaalit, mutta todennäköisesti taas valtion, eli meidän veronmaksajien varoja hukataan tähän monikulttuurisuus ja suvaitsevaisuus -uskonnon hypetykseen!


Kymmenettä kertaa
järjestettävä Faces-etnofestivaali antaa tulevana viikonloppuna kasvot monikulttuurisuudelle. Billnäsin kauniilla ruukkialueella voi tutustua niin taiteeseen, musiikkiin kuin tanssiinkin eri maista ja kulttuureista. Juhlavuoden teemaksi on valittu Responsibility, jolla halutaan korostaa, että se mitä maailmassa tapahtuu riippuu meistä jokaisesta.-Taloussanomat/Mirka Kartano
tässä koko juttu

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

olen itse veronmaksaja, valtion alipalkattu vahtikoira, koko ikäni työelämässä ollut keski-ikäinen yksinhuoltaja, joka ei ole saanut muuta etuja kuin työterveyshuollon ja lapsilisät, tosin nekin kyLlä korotettu yksinhuoltajamalli.olin festareilla, ajoin kaukaa kavereitteni kanssa (kaikki veronmasajia, muut kuin minä korkeasti koulutettuja,jopa ylikoulutettuja ja PALJON veroja maksavia kunnon lainkuuliaisia kansalaisia), olimme 14 tuntia ja maksoimme mielestäni kalliit liput ja matkan polttoainekulut (joista taitaa aika iso osa mennä yhteiskunnalle) ja nautimme joka sekunnista. olen nyt tosi väsynyt, mutta onnellinen, että tuli repäistyä vapaalle (=yh-loma) ja tuhlattua hörhöjen vahtimisesta ja rankaisemisesta saatua korvausta (EI palkka)koko 14 tunnin edesta (en käytä edes alkoholia, eli en sitä puolta valtion varoista kartoittanut, olen pahoillani) eli nyt panostetaan halpaan ruokaan ja kierrättämisen seuraavat pari kuukautta. katson kyllä osaltani olevani maksaja, samoin kanssamatkustajani ja näin siellä myös niitä, jotka todellakin ovat maksajia eli kysymys on suoraan pepusta ja erittäin syvältä.
MINÄ OLEN OMA PEPPUNI VERILLE ISTUNUT VALTION VIRASSANI JA SAANUT KOHDATA NIIN HEPATIITTI- KUIN HIV-ERITTEITÄ JA WITTUILUA PIENEN PALKKANI HAITTATYÖKULUNA, KUULUU VIRAN ETUIHIN.
suoraan kysymykseen suora vastaus: joo veronmaksaja, yhteiskunta, muttakatson kuuluvani myös siihen porukkaan vielä muutaman vuoden ennen eläkeikääni, sitenhän syön toisista käsista täyden tyorupeaman kyllä tehneenä, mutta olen pahoillani siitä. toivottavasti heitän veivini tosi nopeasti, etten käy kalliiksi esim. kysymyksen esittäjälle.
katson, että kysysmys kuuluu sarjaa täydellisiä mauttomuuksia eikä enää mikään vitsikään vaan on suoraa vittuilua.
kiitos, tämä riitti purkamaan tuntojani.
t. iloinen festarivieras (mahtavaa hampunhajuista reggaeta etc.)